Må man være så heldig?

Jeg er blevet spontan-inviteret til følge med Ellen og John på en fototur i dag. Det er ren forkælelse og jeg glæder mig.

Kæresten bekræftede at bilen var tanket og klar til at køre “langturen” men at hun sandelig ville sætte pris på at jeg var hjemme igen om aftenen. Især fordi hun pt er den eneste af os der faktisk kan sno bilen ind i garagen. Jeg har opgivet da der står lidt i hjørnerne og jeg har ikke ganske styr på det. Til kærestens store fornøjelse, selvom hun jo nok vil blive lidt trist over at blive hevet ud af sengen for at natputte bilen i aften. Så jeg har bare at være hjemme inden.

Men det burde nu osse kunne lade sig gøre.

Samler lidt fotodimser sammen hvilket er noget hunden har et næsten lige så sikkert blik for som når jeg koger og tørrer lever-guffer (der bruges som belønning ved træning). Den er ganske klar over at der venter eventyr, for ellers hiver jeg ikke dén taske frem eller begynder at skille kamera for at sikre mig at kort er tomme og batterier er ladet. Bedst er det hvis jeg osse lægger et stativ frem.

Jeg bliver iagttaget ganske nøje de næste par timer. Det er der ingen tvivl om.

 

 

6 comments on “Må man være så heldig?

  1. Ja det må man da heldigvis.. 🙂
    Håber tranerne kommer væltende ind, ellers kig efter storkene, der gik 4 rundt da vi var der i lørdags.. God tur og hils fra os. 🙂

  2. En fototur med Ellen og John i dette smukke forårsvejr må være balsam for sjælen. Jeg håber, du får nogle gode skud, og at du vil vise nogle af dem frem her på siden.

    • Det var dejligt, berigende og herligt afledende fra dagligdagen der jo blev lidt for meget for mig. Om der er gode skud i kameraet tvivler jeg lidt på, men er der noget skal jeg nok vise det frem.

    • Hunden kom med ja… tog turen med en vis ro og glæde.. og affandt sig helt fint med at ligge i sit bur mens vi trane-nørdede. Der var der ingen grund til at hive hunden med, synes jeg. Men jeg kan da godt fornemme en vis træthed i dag og hang til at ligge i noget der ikke bevæger sig.

Har du kommentarer eller spørgsmål:

