Det var ca sådan vi følte os

Ellen har skrevet fint om vores tur i går, og jeg kan kun tilslutte mig. Og vil nok osse skrive lidt (når jeg lige har fået kigget billeder i løbet af dagen). Ikke at jeg regner med at der er noget særligt at vise frem, men man kan jo aldrig vide.

Tranerne snød os og følelsen var ca som det fotografen nedenfor må have oplevet den.

Skærmbillede 2014-03-11 kl. 05.31.46Tak til Ellen og John for en dejlig afledning, godt selskab og masser af tiltrængte grin.  Og hvis du, Ellen, observerede mig stå ved udkiksposten og bladre på min iphone så var det ikke smartphone-abstinenser jeg havde gang i. Det var dette billede jeg ville finde frem. For det var i hvert fald sådan jeg følte mig – og det blev jo så kun bekræftet af at få at vide at tranerne var “lige” bag os.

6 comments on “Det var ca sådan vi følte os

  1. Hahaha – det så jeg da godt, men det kommer lige som ikke mig ved, hvad du har gang i med din telefon 😉 Det var godt, det kun blev knapt så surt for os …
    Og selv tak – det var en rigtig hyggelig eftermiddag!

    • Det er en side en eller anden på facebook havde delt for et par uger siden men at søge billedet via google viste sig at være over min formåen på en telefon – på en udkikspost. Kom til at tænke på det da jeg så tranerne flyve hen over hovedet på os og undrede mig over hvor de skulle hen – hvilket vi jo så fandt ud af – bagefter.

      Ja… det var dejligt.

    • Ja, det er et skønt billede. Måske manipuleret, måske opsat.. men skønt alligevel.

      Traner er nogle drilagtige nogen… man skal ikke regne med dem hver gang… men prøver man ikke får man jo slet ikke muligheden for heldet.

Har du kommentarer eller spørgsmål:

