Der kom en mail

– lige nu.

Er sur, gal, hysterisk og ked af det.

Besked fra mine forældre om at min bror måske kommer alligevel. At han prøver at bytte en julevagt for en nytårsvagt og en flaske whisky.

Får besked på fredag, når vi er på vej, pragtfuldt!

…en masse grimme gloser er fjernet af selvcensuren…

Håber, håber inderligt at de kolleger, han har, som drikker whisky allerede sidder på julevagter og derfor ikke er bytte-egnede.

Føler mig fanget i en julesmækfælde.

6 comments on “Der kom en mail

  1. PISOSSE… det duer sku ikke.. alle mine x’ede tæer følges op af fingre og flyttes over på håbet om at han ikke får byttet nogen som helst vagt..
    Han burde have vagt på juleaften og nytårsaften hvert eneste år.
    Hvad fa.. gør du, I kan da ikke køre derop hvis han dukker op.
    Pyhaaaa jeg får ondt i maven på dine vegne.

    • Det er værre end møg, det er noget rigtigt.. og så nogle grimme gloser der også ryger for selvcensuren. Men det er en konsekvens af min krysterstrategi, at jeg havner i sådanne håbløse situationer.

    • Det er meget anspændt i den ventetid. For vi har ikke rigtigt nogen reserveplan her. Men har allerede nu lovet mig selv at næste år holder vi jul et eller andet sted. Næsten et hvilket som helst andet sted. Det dur bare ikke det her.

Har du kommentarer eller spørgsmål:

