7 meninger om “test

    • Du kom før løsningen så jeg kan vist konkludere at sharpreader ikke accepterer wordpress´s spamfilter… for det var vist dér den var gal. Men måtte skrive et indlæg som de kunne se og “forstå” samtidig med at jeg sendte dem en venlig mail om at jeg ikke var så glad for at sprælle i et generelt spamfilter.

  1. Dette indlæg “test” kan jeg åbne – også så jeg kan kommentere; men dit indlæg “Kapret fællesskab” kan jeg kun åbne i min indbakke (og endda i 2 versioner) – og altså ikke kommentere på.
    – Jeg véd ikke, om det er Explorer, der er noget galt med; mit skrivebord opfører sig også mærkeligt.
    Blot til orientering
    Magnus

    • Ups – havde glemt dem med mail-abonnement. Det er jo næsten spam jeg har udsat jer for i mine forsøg på at få ord ud i verden. Men nu virker det så jeg sender det indlæg du har set ud. Som det står. Nu er du advaret. Tak for hjælpen og tålmodigheden.

      Mht explorer – den er mærkelig.. mht dit skrivebord vil jeg nok snarere henvise til en møbelsnedker hvis det er begyndt at opføre sig mærkeligt.. danser det hen ad gulvet er det nok snarere et medie du skal have fat i 😉

      Spøg til side… windows er ind i mellem mærkelig.. opdater alt hvad du kan komme til at opdatere og se om ikke det hjælper. Det er i hvert fald det enhver supporter vil begynde med at råde til..

  2. “danser det hen ad gulvet er det nok snarere et medie du skal have fat i ;-)”.
    Jeg tror, det medium, der hedder Microsoft, har været inde at klare problemet med “skrivebordet” 🙂 . (De læser nok med over skulderen 😉 ). Min PC står til automatisk opdatering, så jeg burde vel være sikret på det område.
    Min forrige kommentar var blot tænkt som en orientering til dig om, hvordan modtagerne (nogle af os) opfangede dine “vanskeligheder” – hvordan din meddelelse kom frem. Jeg føler det ikke som nogen ulejlighed at modtage mails og følger meget gerne med i dine indlæg. De siger mig en masse, skønt jeg ikke altid finder mig i stand til at kunne give udtryk for det i en kommentar.
    Venligst
    Magnus

Har du kommentarer eller spørgsmål: