Første deadline

Jeg har ferie. Jeg er ikke blevet fyret fra mit job pga illoyale aktiviteter. Og jeg har slet ikke tid til at skrive blog eller kigge hos andre. Vi skal pakke bilen og til 3 uger på farten. Det sidste vasketøj er i gang (det tøj vi skal bruge mandag morgen efter ferien).

 

Alt vel… og vi glæder os… ønsker blogland en god weekend og der kommer nok et par indlæg i løbet af næste uge hvor jeg har nogenlunde stabilt mobil-net.

12 comments on “Første deadline

    • Jeg skal gøre hvad jeg kan for det… slæber da rundt på kameraet… og skyder lidt på må og få… det er skægt. Det er dejligt at have tiden til det.

Har du kommentarer eller spørgsmål:

