Netto-portrætter

Måtte pænt sidde uden for en svensk netto med hunden i går, da vi var på vej op til en veninde, der venligst havde bedt os om at “plukke hendes buske”. Lyder suspekt, men det er det nu ikke. Hun er taget på ferie og har efterladt resterne af sin bærhøst til os. Så vi fylder i fryser i aften. Men først skal skidtet altså plukkes. Og så blev det osse til en tur i vandet bagefter. Lidt storindkøb fik vi osse klaret på vejen. Men hunden må jo ikke sidde i bilen i varmen så jeg luskede hen og satte mig på fliserne i skyggen. Og legede spion med kameraet. Det er egentlig lidt spooky hvor meget man ser hvis man ser gennem et kamera. Lod dog kameraet stå på fliserne foran mig og knipsede løst på alt hvad der bevægede sig foran linsen.

Og mig der ellers ikke fotograferer mennesker. Men det var sjovt. Så sjovt at det skal gentages andre steder.

IMG_0517

IMG_0506

IMG_0462

IMG_0531

IMG_0450

IMG_0480

 

Og til sidst et selvportræt – med kamera, bøllehat og det hele…IMG_0428

6 comments on “Netto-portrætter

  1. Så gik der tid med det … jamen det er skam et yderst vellignende selvportræt 😀
    Man kan undre sig noget over, at den kvindelige udgave af Quasimodo kan holde ud at gå rundt med en stor, tyk og varm sweater!

    • Noget skulle der jo gå tid med, og det var altså skægt.
      Selfien kunne i sagens natur ikke laves anderledes men det var et pudsigt mønster jeg fik tegnet på stenene.

      Hende undrede jeg mig osse over… uuhha. Og så ham den velvoksne bag 4×4´eren. Han voldsvedte i en sådan grad at jeg var helt bekymret for mit kamera der stod mindre end en meter fra hans bil.

    • Havde været svært at gøre med dslr i hvert fald… sætter kameraet til at fokusere på ansigter og skyde i burst-mode… og håbe at noget sjovt har lagt sig på kortet når man kommer hjem til computeren.

  2. Sjove fotos der sætter gang i fantasien. På billede nr. 3 ser det ud som om de to tager sig en “først den ene vej og så den anden vej og tju og tju”.
    Du ser sød ud på selvportrættet, omend du kun er en skygge af dig selv (sorry-ku ik la vær) 🙂

    • Det er i orden… og skyggeselfier er vist det vildeste jeg kan strække det til hvad angår selvportrætter…

      De to der møder hinanden har jeg en hel serie med… og når man ser dem i sammenhæng (desværre er de ikke alle lige skarpe da kameraet havde forelsket sig uhjælpeligt i bygningerne bag) kan man se at de passerer hinanden meget tæt og alligevel præsterer at undgå nogen form for kontakt. De kigger ikke engang på hinanden. Spøjst at se.

Har du kommentarer eller spørgsmål:

