Nyt legetøj

Jeg har fået nyt kamera i går (canon g16), og jeg har slet ikke lært det at kende endnu, og er derfor ikke begyndt at tage rawbilleder, så jeg beklager småpixelering og farvestik.

Men her er vores kaktus på altanen.. et rendyrket legebillede.

Et blad på min vej – taget håndholdt og med imponerende 1/1000 lukker.. så må man gerne springe over stativet. De er taget kl 22.15 ca i blåtime-lys.  I får lige to til med samme indstillinger… og nu vil jeg ud og lege videre.

4 comments on “Nyt legetøj

    • Tak… og nu har du hørt mig ævle-bævle om g16 i flere måneder… og nu vil jeg gerne ud og fotografere igen… føler det lidt som om jeg har sat mig ind i en niche.. nu skal jeg bare blive mesterlig dér 🙂

Har du kommentarer eller spørgsmål:

