Tænke tanker tur på revlen

Jeg er nu sygemeldt ser det ud til, men fik allernådigst lov til at møde i morgen og lige køre de få opgaver jeg har og så tage en snak med chefen.
 
 Skal osse lige ha den konfirmeret hos psykologen før den er ganske afgjort.
 
 Gik en tænke tanker tur et sted nogen kender og skød lidt på må og få med telefonen.
 
 Skulle hilse fra revlen og sige at nu er det meget snart forår.

 

6 comments on “Tænke tanker tur på revlen

  1. Jamen, det er jo godt så. Tror jeg. Men hvad så? – kan jeg ikke lade være med at tænke. For det er vel ikke meningen, at du skal sidde og kigge ind i en væg (og læse e-bøger) den kommende måned. Eller hvad? Skal du bare have totalt ro med kun hund og kæreste omkring dig, eller skal der ske ‘noget’?

    • Jeg har fået et par konkrete opgaver af lægen – det gik hun en del op i. Og så må vi se om jeg kan gennemføre hendes plan, der består af “motion” men ikke i den højspændte version.. men gåture for at få kroppen sat i gang uden at overbelaste den. Og stilhed. Genopladning ligner det.

  2. Det lyder helt rigtigt med den sygemelding ud fra, hvad du har beskrevet. En måned lyder passende. Som Fruen i Midten spørger jeg også, om der skal foregå noget i den måned, eller om du har al tiden til at pleje dig selv?

    • Der skal motioneres vha af lidt længere end normalt gå-ture så jeg får kroppen igang uden at overbelaste den. Og et par andre ting som jeg ikke vil skrive om her. Endnu.

    • I lige måde, selvom det egentlig ikke kunne lade sig gøre rent tidsmæssigt… men så måtte jeg jo på apoteket og blev indfanget af Hasse på vej tilbage til bilen… måtte være karmaen der lige overtog planlægningen der.

      Og ja – det er et lækkert sted at få luftet sjælen… osse selvom jeg bare lige havde en halv time… men rart. Og ærgrede mig vildt over at kameraet lå hjemme på reolen.

Har du kommentarer eller spørgsmål:

