Mørkets gerninger

Nå, er da ikke helt færdig med at lege med kameraet. Tog det med ud på en lille aftentur med hunden søndag aften, lige da solen var gået ned. Og ja, der var osse et stativ med.

Og så har jeg forresten været på arbejde i dag. Det gik fint, men var der kun i 4 timer. Chefen har med vanlig konsekvens barberet nogle af mine timer væk så vi nu kan få styr på det her helbredshalløj, der har drillet mig i måneder.

4 timer var i øvrigt aldeles rigeligt så resten af dagen blev tilbragt på sofaen med hunden på maven og ipaden inden for rækkevide. Sådan kommer resten af ugen vist til at se ud osse, bortset fra torsdag hvor jeg (og den timing er vist osse ganske god) genoptager gamle rutiner og besøger psykologen.

Jeg er træt og ordene er ikke så mange…

god nat. ca.

10 comments on “Mørkets gerninger

  1. Hvis alle mørkets gerninger var så nydelige at se på, kunne den væksparing (sådan virker det) af politiet måske retfærdiggøres 🙂
    Flot, at du klarede fire timer!

    • Ja det kan der være noget om.. dette er vist ganske fredelige mørkets gerninger jeg havde fat i her. Men for bare 3 dage siden havde vi et alvorligt knivslagsmål 300 fra hvor vi bor så helt undevære politiet har vi nu ikke lyst til.

      Jeg er osse helt stolt af mig selv. Faktisk.

    • Det kamera har en fejl i spejlmekanismen.. en løs lamel… og så er det uddateret mht iso og jeg kan stort set ikke foretage mig noget som helst med iso på mere end 200 (og dårligt med dét). Det giver altså visse begrænsninger i lysten til at lege..

    • Se kommentar til Inge… gider ikke gentage remsen.

      Jeg er nødt til at starte langsomt for det er et fysisk arbejde og jeg kan ikke bare afbryde opgaver som sådan… så få opgaver med kendt indhold så jeg kan planlægge energiforbruget.. det er vist det bedste.

    • Man kan være lidt syg og føle sig meget syg når man går på arbejde… og så kan man være meget syg og føle mig meget lidt syg når man er derhjemme – og begynder at kede sig i stænger – og så er man tilbage… det var ca sådan chefen sagde… at hun godt vidste at min iver efter at vende tilbage måske oversteg evnen.

Har du kommentarer eller spørgsmål:

