Det bliver sløvt

I hvert fald her på bloggen, for det er meget snart ferietid, og så bliver det ret begrænset hvad jeg får skrevet og kommenteret. Især det sidste, da jeg kun tager en ipad med på ferie og på den kan jeg kun kommentere på WP-blogs. Alle de andre systemer driller. Men jeg læser med – hver dag.

I dag og i morgen skal vi have de sidste ting på plads inden vi pakker bilen og kører på tværs af landet.

Jeg er begyndt på arbejde igen og det er hårdt. Både for psyken og for knæet, men det går og det er trods alt mit arbejde som jeg jo godt kan lide. Bare to dage mere og så er det ferie. Har fortalt en af cheferne at de skal lade mig være og bare passe mit job de her par dage, og at jeg vil sige nej til ekstraoptaver. En oplysning hun accepterede men ikke var alt for glad for, lød det til.

Jeg tror lige jeg klarer det, mens jeg venter på besked fra hospitalet om de vil og kan operere på knæet. Det er egentlig lidt spændende, selvom jeg jo må indrømme at jeg godt kan undvære en sommer med et dumt ben.

 

10 comments on “Det bliver sløvt

  1. Håber du får en skøn ferie, så du og kæresten bliver ladet op et endnu en gang arbejdsmarkede. Og at der kan laves noget med dit knæ.

  2. Rigtig god ferie til jer begge..
    Det er nu lidt underligt at du har problemer med at kommentere fra din iPad, jeg kan kommentere på både wp og blogspot blogge fra både iPad og iPhone..
    Men pyt med det, du skal på ferie, og så er det jo ikke bloggeri der skal fylde, men gode oplevelser med familie og venner.

    • Jo tak.. vi trænger en del til det.

      Mit problem er at jeg kan ikke kommentere på blogspot-blogge. For jeg kan ganske enkelt ikke logge ind og skrive min adresse. Der er en dropdownbox, der ikke fungerer. Jeg kunne naturligvis lave en blogspotprofil og så kommentere direkte i deres system, men det synes jeg egentlig ikke er optimalt. Og når du kommenterer på WP kan jeg jo se at du bruger din WP adresse så det kan være at det er derfor du ikke oplever problemet.

      Jeg har ikke fundet en løsning på det så jeg har bare opgivet og har brugt min pc til det i stedet. Og den tager jeg ikke med på ferie.

  3. Jeg undres ligesom Inge over dine problemer med at kommentere fra iPad, men jeg selv er bestemt ikke nogen ørn i den verden.Konstaterer bare at jeg ikke har problemer, bortset fra jeg altid skal logge ind på WP blogge fra iPad, uanset hvor mange gange jeg beder den om at huske mig. Irriterende.
    Det er da noget rigtigt skidt med det knæ. Håber det bliver godt efter operationen. Rigtig god ferie til jer.

    • Det er en dropdownbox på blogspot bloggene der ikke rigtigt fungerer på ipad.. og når man så ikke har en blogspot blog selv så går det altså lidt i fisk, for jeg kan ikke skrive hvem jeg er…

      Det er ikke sikkert at knæet overhovedet skal opereres, for det gør de jo ikke hvis ikke de kan føle sig nogenlunde sikre på at det bliver bedre.. men jeg håber bare at det bliver bedre.

Har du kommentarer eller spørgsmål:

