Læselampe

IMG_2099

Vi har jo opdaget et nyt stykke skov i nabokvarteret og vi kan komme derover via et lukket og lidt dunkelt stisystem. Men de har dog været venlige at sætte et en lampe op her. Vi døbte den læselampen pga dens særlige placering.

6 comments on “Læselampe

    • Ja.. det ser ganske hyggeligt ud om aftenen når jeg ser det i smådunkel belysning… men ghettoens sky personligheder gør at jeg ikke lige har lyst til at stille et kamera op på stativ for at skyde dét billede.. er ikke helt sikker på at jeg ville komme hjem med alle dimser i behold.

    • Øj, nu har jeg begået to indlæg – hele to – uden at skamrose den dims og så kravler den alligevel ind på mig på et ganske gement billed-indlæg. Men det måtte jo komme. 🙂

Har du kommentarer eller spørgsmål:

