Uden for sammenhæng

Er ved at etablere en større billedcollage til en væg her på hattehylden og kigger derfor gamle billedmapper igennem for at finde nogle af de lidt bedre billeder. Og der var da en del kandidater til projektet.

IMG_1676

Dette billede passer ikke ind nogen steder. Så nu er det her.

8 comments on “Uden for sammenhæng

    • Der hvor planen er billederne skal hænge, der passer det ikke ind. Men jeg synes at billedet er rigtigt godt og et jeg skal arbejde lidt mere med og så lige finde dette rette sted. I modsætning til mange der fotograferer digitalt får jeg nemlig en del af billederne fremkaldt og sætter op rundt omkring (og flytter lidt rundt på det efterhånden).

  1. Billedet er rigtig fint. Jeg kan rigtig godt lide sort/hvid. Jeg leger lidt med mit kamera for tiden, men bliver mere og mere indebrændt over manglende zoom. God arbejdslyst med collagen. Sådan en er næsten svær at få færdig. Der kan altid lige flyttes på et eller andet.

    • Kan godt forstå at du mangler zoom men jeg ved faktisk ikke hvilket kamera du har?? men mon ikke der findes løsninger til det osse.

      Tak og jo det skal nok blive spændende, og du har ret… det er sådan noget man bare aldrig bliver helt tilfreds med.

Har du kommentarer eller spørgsmål:

