Rent tyveri

Nogen har stjålet min weekend, eller måske bortbyttet den. Vi havde ellers planlagt en aktiv weekend med gode venner, fin natur og gåture med hunden. Jeg skulle have taget en masse fine billeder af den nye sne, der er faldet og skulle sammen med gode mennesker være vendt hjem med røde næser og så skulle restlagret af glögg indtages. Restlageret overlever vist osse i denne omgang.

Det blev bare ikke til noget, for det eneste jeg har set (i nærstudie) er det indvendige af et toilet, spanden ved sengen og undersiden af min dyne, når jeg lige stak næsen frem for at give besked til kæresten om at jeg stadig ikke ville have noget, og at hun stadig gerne måtte lufte hunden. Har stort set ikke været ude af sengen fra fredag aften til her søndag formiddag.

Øv.

Og så vil jeg vist krybe ind i seng igen. Det var den weekend.

16 comments on “Rent tyveri

Har du kommentarer eller spørgsmål:

