Nytårshilsen

I år vil jeg da også ønske jer alle et rigtigt godt nytår, og sige mange tak for det år, der er gået.

Det har været et år med mange nye faste læsere på bloggen og flere nye blogs på min egen blogroll. Det er dejligt at vide, at der derude i virkeligheden sidder så mange skønne, skægge og sjove mennesker, der af den ene eller den anden grund deltager i mit liv – og lader mig deltage i deres. Enten her via bloggene eller ude i virkeligheden. Og jeg håber at se rigtigt meget mere til jer alle næste år, også.

Vi er nogle stykker der har et par hængepartier.. der er blandt andet én, der har lovet mig at prøve at lære mig at sætte kommaerne rigtigt. Og så er der én der skal vises lidt rundt i RAW-land. Og én der skal hilse på min hund. Én der skal vise mig lidt mere af paddernes og reptilernes verden. Én der skal få lidt bedre timing og én, der skal lære at sige godnat i tide.

Jeg har ganske givet glemt nogle, men jeg håber at I tilgiver mig alligevel og ved at jeg sætter pris på jer alle – hver og en.

Jeg vil ikke lave en egentlig opsamling på året – sådan med tal og statistik. Men et par højdepunkter er det dog blevet til.

Flytningen til hattehylden i byen.
Det var hårdt, det var modvilligt, det var angstprovokerende. Men nu hvor der er gået ca et halvt års tid kan jeg gøre regnskabet op. Det er dejligt, fordi jeg har fået meget mere fritid. Det er lækkert, at vi har fået bedre økonomi (ikke mindst fordi drillebilen blev solgt). Jeg har fundet de gode små oaser, hvor jeg kan tænke i fred og nyde pseudo-naturen i skovstriben. Vi har fået en garage til bilen, og det er endnu ikke gået galt når vi har møvet den ind på alt for lidt plads. Vi har gode og fredelige naboer og jeg nyder i særdeleshed at være tættere på vennerne her i byen. Et stort plus i år 2012 for flytning, altså.

Jobbet
År 2011 var i høj grad et år hvor jeg forsigtigt etablerede mig i firmaet, passede mit arbejde og ikke gjorde noget særligt væsen af mig. Men i 2012 foldede jeg mig lidt mere ud. Satte krav, kom med forslag og fik en stor tillidserklæring fra ledelsen, da de opfordrede mig til at stille op som sikkerhedsrepræsentant og det har senere vist sig at den ide bliver støttet ret bredt blandt kollegerne. Jeg hager mig fast i det job, velvidende at der er en fyringsrunde på vej, og prøver at sørge for at der bestemt ikke er nogen der kommer på mit navn når prikke-ofrene skal findes. Jeg er stadig tilfreds med hvad jeg gør i min egen sikre forvisning om at jeg er god til det – selvom det bestemt ikke var dét jeg havde regnet med at jeg skulle leve af – da jeg tog mine uddannelser. Sådan kan livet være så drilsk.

Behandlingen
Det var også året hvor jeg fik overvundet væsentlige forhindringer i min tilværelse. Og jeg kan – uden at gå i detaljer – godt afsløre at den behandling jeg har gået til hos en sexolog er afsluttet. Det har været en kæmpehjælp for mig (og os) at få hjælp til at komme videre og ud af de fysiske forhindringer jeg slås med. Det burde altså være lidt flere incestofre forundt at få dén type hjælp. Jeg fik ikke hjælpen pga dét men på grund af mine skader efter voldtægten. Men vi kom omkring det hele. I det kommende år regner jeg med at få afsluttet terapien hos psykologen – og så mangler jeg bare at få styr på om det der medicin er noget jeg skal tage altid eller om det også kan udfases igen.

 

Og naturligvis har jeg været på strandhugst i mine googlesøgeord.

mit tastatur er rykket op på min ipad
Modvirker vist hele tankegangen bag ipad en smule. Flyt det ned på bordet igen og problemet er løst.

hvordan bliver jeg førtidspensionist angst ptsd
Det kan jeg bestemt ikke hjælpe med – men ved til gengæld hvordan man undgår at blive det.

fortrudt kæreste
Aldrig i livet

kan man sætte et simkort fra usa når man er på ferie der i sin ipad
Alternativt rejsemål.. Eller måske alternativt transportmiddel – vælg selv.

to i en kage
Mjaeh.. det kan jo være hyggeligt nok – men hvorfor?

hvordan er leveren opbygget hos en kalv
Et kvalificeret bud er at den er opbygget på samme måde som hos køer og tyre – bare lidt mindre.

opskrifter+med+flydende+fedtstof+hvor+meget+er+100+gr
ca 100 gram.

antal meter i garnnøgle
Det kommer vist an på så meget. Størrelsen eksempelvis.

lesbisk stalker ptsd bilulykke
Jeg ved ikke med jer – men jeg ser billeder nok til en hel spillefilm her.

12 comments on “Nytårshilsen

  1. Og rigtig godt nytår til jer på hattehylden i byen. Og så skal du da vide, at kontakten er givende begge veje. Jeg har lært meget af vores små snakke, når du har trynet mig, så jeg næsten havde tårer i øjnene.
    Jeg vil mene, at vores aftale må være, at vi fortsætter den gode leg i det nye år, og at hundene så forhåbentlig for lov at krydse snore.

    • Jo tak og i lige måde og alt det der.

      Vi kan da ikke undvære ordlegen – hverken på brædtet eller på chatdelen af wordfeud.. så det kan du roligt regne med. Og jeg er også helt sikker på at hundene nok skal få snust hinanden i måsen i løbet af det kommende år.

  2. Der sker meget i løbet af et år, og jeg er sikker på at vi kan finde tid og lejlighed til at gå på opdagelse i paddernes verden..;-D I ønskes et rigtigt godt nytår på hattehylden, dejligt at I er blevet glade for den.

  3. Altså … tror du dog ikke vi skulle kunne finde noget mere interessant at tale om end kommaer? 😉
    Hvis jeg får nyt kamera, er jeg i øvrigt med på Raw-undervisningen …
    Et rigtigt godt nytår til dig og kæresten lyder det rungende fra os begge her fra Havdrup.

    • Joeh – det er jeg nærmest lidt sikker på. Men har altså ikke glemt det, og jeg tror nu også du bliver m indet om det når du ser mine manglende eller malplacerede kommaer. For jeg kan bare ikke lære det skidt.

      Jeg er ganske overbevist om at du får et nyt kamera 🙂

      Og i lige måde til jer i Havdrup – håber I får en rigtig god aften uden sære uheld eller tilsvarende.

  4. Jeg ønsker dig et rigtig godt nytår 2013; det er dejligt at følge dig på din blog. Du skriver rigtig godt og medrivende. Det er en fornøjelse at læse med hos dig.

    Det er dejligt, at I befinder jer så godt på hattehylden. En flytning er et stort projekt, men det klarede du også i fin stil.

    Jeg ønsker jer begge et rigtig godt nytår.

    • I lige måde, og jeg ved godt hvad jeg ønsker for dig i det nye år – og det tror jeg nok også at du ved – hvad jeg ønsker.

      Tak for din store ros, der glæder mig rigtigt meget. Men som også forpligter, og jeg håber ikke at jeg skuffer dig.

      Vi befinder os rigtigt godt herinde i byen, selvom det var lidt af en omvæltning. Især for mig.

  5. ..og et rigtig godt nytår til jer begge.
    Tak for alle de gode og interessante snakke vi har haft, både i den virkelige verden og over chatten.
    Glade nytårshilsner fra os til jer.

  6. Et godt nytår til hattehylden 🙂

    Du har nået mangt og meget i år, og jeg glæder mig til det kommende år, hvor jeg helt sikkert også vil følge din blog, for du skriver meget medrivende og godt.

Har du kommentarer eller spørgsmål:

