Er altså ikke SÅ glemsom

Jeg ved det godt. Altså det der med “I like your blog” awarden som jeg fik i sidste uge, og som jeg allerede for længst burde have sendt videre til en eller fem bloggere. Men jeg synes ærligt talt at opgaven er kropumulig for mig så jeg har brugt rigtigt meget tid på at spekulere lidt over hvordan den skulle kringles – og efter hvilke kriterier.

Er ved at nå frem til en løsning.. håber jeg.. Herom senere.  Men dette sådan bare for at sige at jeg skam ikke har glemt noget som helst. Om ikke andet så afslører besøgsstatistikken for sidste uge at der foregik et eller andet specielt. (ok – noget af det var nok den der politiske debat som vi har tærsket dét langhalm på – som der skal tærskes).

Denne uge er med magisk torsdag – uden nogen planer. Så jeg skal tidligt hjem, lufte hunden og så bare være helt helt for mig selv i fem timer. Og selvom jeg er vild med kæresten, er det nu også meget rart med en stille eftermiddag for sig selv – bare ind i mellem. Det er jo osse en slags magi. Iført grimt tøj og hygge på sofaen med en god bog – og en snorkehund ved fødderne.

Kunne være jeg skulle en times tid dér på at løse den her opgave fra hende der – et sted i midten.

8 comments on “Er altså ikke SÅ glemsom

  1. Sådanne magiske dage er skønne at have. Jeg nyder at jeg ikke skal vaske tøj, ikke skal finde det pæne hverdagstøj frem, men kan sætte mig ind til computer og bøger og bare læse 🙂 God magisk torsdag til dig i morgen 🙂

    • Jeg ved det – altså at jeg ikke er forpligtet og det tror jeg nok at jeg ender med at udnytte… efter at have tænkt mig lidt om.

      Tror jeg får en rigtig fin torsdag, der starter med en god lang træne-tur med hunden og så hjem på sofaen med den der gode bog..

    • Den har nydt… 1½ time rundt om bydelen af stisystemet. Har været det mest fantastiske vejr og jeg gik bare i en let sweater og en vest – og møg-svedte.

      Desværre blev min helt særlige halve fridag reduceret til et par timer tidligere fri, så det er ikke så meget jeg får ud af det lige i dag.

Har du kommentarer eller spørgsmål:

