Overførsel til succeskontoen

Altså bortset fra den totale træthed, fødderne, der ikke rigtigt vil samarbejde mere og armene, som føles så lange som en chimpanses, så har jeg det egentlig lidt bedre igen. Humøret er blevet lidt bedre og jeg har fået samtalen med brormand lidt på afstand igen.

For i går havde vi besøg af de tre dejligste mænd. De kom forbi hattehylden og fik en kop kaffe på altanen. De var ganske utilslørede i deres begejstring for hattehyldens forandring fra gammel-dame-snart-på-plejehjem til lidt mere cool lebbeliv-hybel med installeret vovse. De var glade for at se udviklingen i flytningen, for det er nemlig dé tre, der skal hjælpe til på selve dagen. Ligeledes meddelte de også, at de så frem til mange gode hygge-, kort- og madaftener på altanen.

Vi er to kvinder og vi kan rigtigt meget selv. Men vi kan altså ikke lave en bil og vi er begge møg-elendige til at bruge boremaskiner i andet end træ. Så det tilbød de osse lige at komme og hjælpe med. Vi skal have trukket en masse ledninger rundt i lejligheden. Netværk og antennestik er nemlig placeret i det mest upraktiske hjørne og der er naturligvis kun et af hvert. I det hjørne. Som om man sætter computer og tv lige ved siden af hinanden. Men ok, det var vist det nemmeste da man installerede det moderne skidt, og jeg tror at den gamle dame var lidt ligeglad. Men vi tager gladeligt imod deres tilbud om en decideret bore-dag, hvor vi får kablet netværket op og sat vores TV op på væggen på passende steder. Og et par højtalere, et par billeder og lidt lamper. Stakkels naboer når den tid kommer.

Det er dejligt at få ros for sit arbejde med de kasser, det er endnu dejligere at se de muskuløse mænds glæde over at slippe for de kasser, fordi jeg har taget dem. De fik et lidt respektfuldt blik i øjnene.

Det kan være at jeg får anfald af angst, kan være at jeg forsvinder ind i mig selv i perioder og ikke tør møde nogen mennesker. Jeg kan ikke huske fra 1 til 3 hvis nogen siger at der også er en 2´er, men af mystiske grunde har jeg helt styr på den her flytning og hvordan den skal planlægges så alt bliver nemmest muligt og vi når deadline uden stress. Men med gedigen træthed. Men den kommer nok uanset om vi gør det på ene eller den anden måde.

Er faktisk ganske tilfreds med mig selv lige nu. Succeskontoen har været overtrukket lidt for længe.

Og nu kan jeg – selv jeg – huske hvor få dage, der er tilbage inden vi faktisk lander på en ny adresse.  Det er snart.

 

Har du kommentarer eller spørgsmål:

