Trappen igen

Nu skal jeg jo snart flytte fra mit absolutte yndlingsmotiv, så jeg gik en lille aftentur ud til det, mens tordenvejret truede i baggrunden.

Ville prøve at komme lidt tættere på den trappe, og det lykkedes. Så var der lidt at lege med hjemme hos photoshop igen. Har ikke helt ramt den rigtige komposition, men ideen er vist god nok.

trappe_5

6 comments on “Trappen igen

    • Det er et skægt billede at lege med, og det er jo altså manipuleret en lille smule i photoshop for at få den der kontrast-effekt. Men det går jeg ud fra at folk lissom regner ud. Men tak, forresten.

    • Er jo egentlig lidt redigeringsleg – sådan apropos lagene fra sidste indlæg om photoshop.

      Håber at finde mig en ny brandtrappe, og gerne uden duer, som jeg kan lære at kende rigtigt godt. For jeg kommer til at savne denne her.

  1. Det er en fin trappe, og nej jeg kan ikke altid se når der er “photoshoppet” måske fordi jeg ikke selv bruger det…Håber du finder en lige spændende trappe i byen..;-D

    • Ja, det er.
      Her har jeg lavet et lag med en af skruerne, hvor jeg har fjernet farverne (men ikke helt) og fremhævet kontrasten. Har så fremhævet farver (en lille smule) på resten og samlet det til et billede igen. Så det var ren leg.
      Det er jeg sikker på at jeg gør.. tror også de har brandtrapper inde i byen. 🙂

Har du kommentarer eller spørgsmål:

