Ville have:

– skrevet et nyt indlæg og læst en masse blogs. Og kommenteret flittigt. Og set en masse flotte billeder. Det bliver ikke til noget, for jeg er træt, sær, menneskeled, ked, social-fobisk, frustreret og vil bare gemme mig under et tæppe på sofaen og lade som om verden ikke eksisterer.

Arbejdet har frustreret mig vildt i dag, og jeg er blevet presset ud i nogle situationer jeg ikke kunne håndtere og endte med at blive kørt hjem kl 16.30 af kæresten. Med hovedet på det øverste af sædet, der hvor nakkestøtten normalt er placeret, fordi hun jo er øm om sin bil og jeg havde det vildeste næseblod.

…. så er det altså skidt …

Vender tilbage en anden dag. Godnat.

14 comments on “Ville have:

    • Ja uden hende var jeg nok ikke så meget værd. Men vi tog en snak på vej hjem i bilen om det hele. Ser ud til at jeg selv bør tage den snak med chefen i løbet af sommeren. Der skal et par ændringer til hvis jeg stadig skal holde til det.

    • En rigtig møgdag hvor aftaler blev brudt og ekstraopgaverne væltede ned over mig. Fik sovet godt og håber i dag bliver mere normal. Godt kæresten kunne sige fra og trække mig med hjem.. og sende mig i seng – tidligt.

  1. Æv altså! Får du næseblod, når tingene går dig for meget på tværs?? Nå, det er jo lige meget, jeg er bare nysgerrig. I hvert fald hurra for din søde kæreste. Nu håber jeg, du får sovet, og at de næste dage vil behandle dig ordentligt. Sov godt 🙂

    • Det er altid ok at spørge – som det også er ok ikke at svare – men jeg svarer som regel.

      Det er et stress-signal, hvis jeg bliver presset for hårdt (og her skal der måske lidt mindre til end for andre) så kan jeg få det, og ved så at nu er et eller andet blevet for meget for mig. Ja, kæresten er sød og sendte mig meget tidligt i seng og jeg fik heldigvis sovet godt igennem uden de store forstyrrelser. Håber i dag bliver bedre end i går.

  2. Jeg spurgte mig selv om det samme som Fruen i Midten – og har så også fået svaret – det er da en lidt kedelig reaktion på noget, som i forvejen ikke er specielt rart at opleve – men selvfølgelig også et tegn, der ikke er nemt at overse eller ignorere.
    Jeg håber nattesøvnen gjorde dig godt og at du får en tålelig dag.

    • Det er jo en af de kendte stressreaktioner, tror lærere og censorer kan fortælle mange historier om eksaminander der pludselig får næseblod 🙂
      Fik en noget roligere dag og ingen ekstraopgaver, der kunne presse mig, så det var fint nok. Men er stadig træt og påvirket af reaktionen, så jeg arbejder, passer hund og sover mere eller mindre resten af tiden. Og glæder mig til weekenden.

  3. Ihhh – næseblod er typisk for stress! (Har også børn der reagerer sådan!)
    Det var godt hun fik sagt fra og tog dig med hjem! Du bliver nødt til at sige noget sp der bliver afklaring på de ting! Det holder ikke og det skulle du jo helst gøre!! Holde altså

    • Ja, suk. Bare ikke så tit det sker for mig. Det er faktisk flere år siden sidst. Jeg er osse nået til at jeg nok må have den snak med chefen. Her i løbet af sommeren, tror jeg. Vil jo trods alt gerne holde lidt længere i det job.

Har du kommentarer eller spørgsmål:

