I en opgang

Kom ind i en opgang i dag og tog mig tid til at se mig omkring. Huset er nænsomt moderniseret og man har ladet det gamle træværk stå som det blev skabt af dygtige tømrere. Havde egentlig for travlt, men måtte altså have et billede af det her:

image

Også selvom det bare var med Goe Gamle HTC som kamera.

Og så må jeg altså prøve det her med at billedblogge fra telefonen.

11 comments on “I en opgang

    • Ja, det er imponerende.

      At mobilblogge er enkelt nok, men må indrømme at jeg er en smule spændt på at se billedet på en rigtig skærm.

      Håber vi får held af at ses i morgen.

      • Jeg har booket ind, så hvis DSB ellers opfører sig ordentligt, så er jeg hjemme ca. 16, hvis du kommer før mig, må du sætte dig på terrassen og klø Bumle på maven.. 😉

  1. Jeg elsker, når der er tid (og råd) til at tage sig af detaljer som denne. Det burde være lovbefalet 🙂
    … men det er det nok også – i hvert fald i fredede huse. Dem er der bare ikke så mange af.

    • Jeg tror faktisk ikke at dette hus er fredet eller bevaringsværdigt. Træværket både i opgangen og på etagerne er det eneste, der er bevaret. Resten er rimeligt moderne. Men det er dejligt at det fine håndværk har fået lov at stå. Ved siden af en ny elevator, dog.

Har du kommentarer eller spørgsmål:

