Det er snart

Jeg håber at det er snart – altså at naturen bliver lysegrøn igen. Det må være tæt på, men vi mangler nok lidt sol og lidt varme før bladene tør folde sig rigtigt ud.

foraar_7

Men de små sprængfarlige knopper mod den blå himmel er nu også ganske dekorative.

foraar_6

Kigger ud på regnen og savner allerede den blå himmel vi har været så berigede med i det meste af påsken. Miniferien er gået alt, alt for hurtigt og jeg aner stort set ikke hvad jeg har brugt tiden på – altså ud over at have leget lidt med picasa, geninstalleret et par computere og kalibreret skærm og sådanne småting. Men i 5 dage? De er væk. Jeg tror bare jeg har slappet af og nydt de manglende daglige krav.

I morgen er det hverdag igen. Og så kan jeg snart tælle ugerne til sommerferien uden at tage tæerne i brug også. 2 uger venter et sted lige bag horisonten.

Sætter kursen mod punktet derude og tæller uger.. jeg er slet, slet ikke færdig med at holde fri. Øv.

Fordelen ved foråret er så: store bededag, kristi himmelfartsdag, pinse og grundlovsdag. Ugenr: 18, 20, 22 og 23.

De lidt kortere arbejdsuger stiller sig heldigvis i kø.

4 comments on “Det er snart

  1. Selv om det har været en kølig påske, så er der alligevel rigtig mange forårstegn rundt omkring.. Vi håber på lidt mere varme, så eksploderer det hele i alverdens grønne nuancer.

    • Og så lidt bedre vejr, så vi faktisk gider gå ud og lege med kameraerne, ikk? I øjeblikket skal de pakkes ind i plastik og man står med blåfrosne fingre og hvad ved jeg. Og det er altså bare ikke lige så sjovt.

Har du kommentarer eller spørgsmål:

