I parken

Luftede hunden i parken og fik et par billeder af springvandet med lidt forskellig eksponeringstid (1/50 – 1/20).

springvand_1springvand_4springvand_2

Der er naturligvis også en lille legeplads i parken. Helt uden børn i dag.

foraar_8

IMG_0657

4 comments on “I parken

  1. Det er ikke mange billeder jeg får tage i øjeblikket, fingrene fryser jo af lige så snart de kommer op af lommen eller ud af luffen…Fortsat god påske til jer…;-D

    • Jeg er også en udpræget godtvejrs-fotograf. Gider ikke gå og fryse eller have kameraet i en plastikpose fordi det ser ud til regn. Dur heller ikke når jeg også har en hund i snor.

      Også fortsat god påske til jer… håber I får lidt godt vejr at nyde det i.

  2. Sjovt at lege med billeder af vand, håber de har fået slukket for vandet, ellers står det som en helt fast stråle her til morgen.. 🙂
    Det sidste billede er super godt, hvis ikke du havde vist gyngen først, havde jeg aldrig gættet hvilket motiv du havde fanget der.
    God påskedag hos jer.

    • De slukker faktisk for vandet hver ca 20. sekund, hvilket gør det til en lille udfordring at tage billeder af det. Uden stativ. Med en hund i snor. Men det er ganske sjovt og jeg har tit kigget lidt på det og tænkt at jeg ville prøve en dag. Men det skal vist gøres om, tror jeg.

      Det sidste billede er et rigtigt lege-med-blænde-billede, men synes ikke jeg ville drille jer ved ikke at smide hovedmotivet op først.

      Tak i lige måde.. håber I får godt vejr til hvad I nu har lyst til at foretage jer..

Har du kommentarer eller spørgsmål:

