Aprilsnar

Så er der gang i løjerne:

  • en tidligere x-factor deltager skal nu være dommer
  • en app der med bluetooth kan aflytte samtaler i andres telefoner
  • arbejdsmiljølov der nu tilsiger at medarbejdere aktivt med et skilt på maven skal godkende at blive narret april
  • en letvægtsvarmepumpe til telte der bare skal suppleres med tre skistave og en buff, og vupti har man 30 grader i teltet om vinteren
  • fjerkræbranchen der er trætte af misbruget af deres produktnavn “æg” og nu kræver at chokoladebranchen omdøber deres produkter til påskeovaler
  • galaksevind, der giver os alle gratis strøm om 20 år, når man har fået løst problemet med galaktiske vindmøller
  • printselv nummerplader til bilerne
  • fælles EU-frimærker

Det er faktisk ikke så sjovt mere, det er blevet for nemt at gennemskue hvornår der er tale om en aprilsnar.

8 comments on “Aprilsnar

  1. Den bedste var på jobindex for 4 år siden. De havde et jobopslag som afløser for den lille havfrue – fordi hun skulle til Kina..

    Det irriterer mig bare lidt når aviserne afslører hinandens.. Det er usportsligt og usympatisk..

    • Jeg synes den bedste var ham den tyske soldat, der havde gemt sig og kom frem efter 40 år og troede han skulle overgive sig.

      Så er det vel osse usportsligt at jeg afslører nogle af dem her – mine er dog sakset fra undertegnede med god hjælp facebookvennerne, der har været hurtige til at finde dem frem…

      Opdatering : det var faktisk en frihedskæmper der havde gemt sig. Ved Varde. Fejlhuskninger længe leve.

  2. Jeg klukkede af appen i politiken i morges.. For mange år siden var der en suveræn god nar i Roskilde.. Gl.dansk fabrikken havde lavet en lille fejl, så de ikke kunne sælge mange 100 l gl dansk, folk kunne gratis hente, hvis de selv medbragte flasker.. Der stod mange i kø med dunke og spande.. 🙂

    • Ja, det er jo også en af de klassiske 🙂

      Synes der har været flere fine i år, men det var sjovere dengang man kun havde en tv kanal og intet net, og derfor ikke kunne dobbeltchecke oplysningerne. Jeg tror det var derfor så mange gik i vandet på de der jokes.

  3. Øv, har slet ikke haft tid til aviser idag. Synes ellers det er sjovt selv at spotte de skøre historier. Jeg kan godt blive helt misundelig på hitte-på-somheden sommetider 🙂

    • Jeg synes også det er skægt at prøve at finde dem frem, og somme tider kan det være ganske vanskeligt. Men ikke i år, hvor de var nemmere at finde.

  4. Det er skønt at se den hittepåsomhed, der florerer, men det er rigtigt, at aprilsnarrene næsten har taget overhånd, fordi alle føler de skal bidrage med noget – og så er der det med internettet, ja.
    Jeg husker også den, Inge nævner – den aprilsnar er i mine øjne aldrig slået 😀

Har du kommentarer eller spørgsmål:

