Hænger på endnu

Kære alle,

Jeg er her endnu, men kan mærke at energien ikke er til de store skriverier uden at det bliver alt for tungt. Jeg er ikke ganske flittig med kommentarer heller. Jeg kommer tilbage og håber at bare nogen af jer er der endnu når det sker… giv mig et par uger, ca.

Men jeg læser alle jeres indlæg.. smiler med jer når noget er morsomt, bander med jer, når det er brok og følger med så godt jeg kan. Jeg kan bare ikke lige levere det store lige nu.

… og så måtte det ærligt talt godt snart blive påske med fridage, søvn (ja tak.. mangler for et par uger efterhånden) og måske et par ture ud i skovene med kameraet og den forårskåde hund. Men først og fremmest fridage uden opgaver, krav, tidsskemaer, kolleger og mennesker jeg ikke selv har valgt. Bare i et par dage eller 4. Perfekt.

 

10 comments on “Hænger på endnu

  1. Jeg er her ihvertfald, så slap du bare af, ingen grund til at presse dig selv…og jeg glæder mig også til en masse sammenhængende fridage det er længe siden jeg har haft fri…;-D

    • Det er jeg glad for at du er.. ved godt at det er en dødssynd som blogger at tage en pause, men det er lige hvad jeg har behov for nu.

      Jeg har ikke haft en fridag siden sommer, altså bortset fra den der 2. juledag. Men ellers ikke.. så jeg trænger egentlig også til forårets mange dejlige fridage.

  2. Bloggen er jo først og fremmest til for dig, og ikke for dine læsere, selvom det på et tidspunkt måske bliver nogenlunde ligeligt fordelt. Nu er det snart weekend, ønsker dig en dejlig afslappende én af slagsen.

    Kh. P

    • Synes egentlig det er nogenlunde ligeligt fordelt, når jeg ser på de mails jeg får fra andre med lignende historier, som bare ikke føler for at komme frem i et åbent kommentarforum.

      Mht weekenden, jo tak og så sandelig i lige måde.

Har du kommentarer eller spørgsmål:

