Forsøg

Det allerbedste i øjeblikket ved at møde kl meget tidligt på arbejde, det er altså at man får mere og mere solopgang at se. Næsten dag for dag bliver der mere lys og jeg nyder det i fuldeste drag.

Og så var det også et forsøg med den der kameraapplikation (camera 360) til HTC´en. Den gør det ihvertfald bedre end standardkameraet i telefonen. Men godt er det jo ikke ligefrem. Må lege lidt mere med det og lære det at kende.

Giver dog en god fornemmelse af den udsigt jeg har når jeg er på vej på arbejde. Elsker det lys. Foråret er på vej.

Og jo forresten.. så er det jo osse et forsøg på at vandmærke et billede. Det er da ikke alt for meget i vejen. Men jeg kan….. altså….. ikke…. li…. det!

4 comments on “Forsøg

  1. 360 er lidt voldsom, men det kan give nogle ret farvemættede billeder, jeg har også leget lidt med den app.. Jeg får ikke taget billeder.. Undtagen af Emil.. 🙂 Synes ikke rigtig jeg kan se “motiverne” i øjeblikket.. Men som dig nyder jeg de flotte farvespil om morgenen.

    • Den er temmelig voldsom, men havde ikke lige noget rigtigt kamera med den dag. Kunne ikke dy mig for at prøve at skyde mod solopgangen in spe.

      Jeg har også en lidt sløv mens-jeg-venter-på-forår periode mht billeder i øjeblikket. Sådan en vinterdepressionsagtig overgangsrite til foråret.

      Men vi vender jo stærkt tilbage – og det ved vi 🙂

  2. Smukt billede og det er skønt at det bliver lysere og lysere, og ligesom dig og Inge får jeg heller ikke taget mange billeder i øjeblikket…Venter på mildere vejr .;-D

    • Ved ikke om jeg vil kalde billedet smukt – nok mest motivet der var smukt 😀

      Venter på tørvejr så vi kan tage kameraet med uden at skulle pakke det ind, tørt underlag så vi har lyst til at gå på det eller sidde på knæ, plusgrader, så vores elektronik ikke strejker og så vi kan bruge fingrene til at trykke på knapper uden at skulle tage vanter af. Læ, så vi gider bruge tid på at finde motiverne uden at stå i en strid østenvind med sibirisk kulde..

      ak ja.. vi venter på forår.

Har du kommentarer eller spørgsmål:

