Dagens short story

Her i byen har vi en flok råger. De bor i et stort træ i nærheden. Nedenunder er der græs. Og hundelatrin. Når forskrækkede fugle letter skider de. I dag så hunden en kat. Vov.

… heldigvis har hunden ikke noget mod at komme i bad.

12 comments on “Dagens short story

    • Gøede du også af katten? Eller udsendte du andre forskrækkelyde der fik fuglene til at lette på en gang? Men det er et ganske markant bombardement der bliver sendt mod jorden når sådan en flok råger laver en lyn take-off.

      Jeg ved ca hvilke træer de bor i, så jeg klapper i hænderne en enkelt gang inden jeg går under dem 😉

      • Der var ingen kat 😀 Og det var ikke råger.. Men Divaen og jeg kom gående under nogle træer.. og hørte sådan nogle dryppelyde.. Og så kom vi til at se op – og skreg.. Det skulle vi så ikke have gjort.
        Men vi gik da i bad da vi kom hjem!!

    • Smart og så har det en ret fin præventiv effekt.. skiderikkerne letter nemlig med det samme.

      Og ja de larmer. Men jeg kan ikke lade være med at føle en sådan lidt “harry potter”-agtig stemning når de flyver rundt i skumringen. Og er næsten altid enige om hvor de skal hen og hvornår.

Har du kommentarer eller spørgsmål:

