Trapper

Efter det der alvorlige, vigtige og tunge indlæg igår synes jeg der skal være noget lidt lettere i dag. (tak for jeres rare, konstruktive og betænksomme kommentarer, gør mig meget berørt, men på den gode måde).

Så jeg udnyttede at have fået tidligt fri med løn (tak chef) til at gå en tur med hunden i det smukkeste frostklare vejr. Der var tre motiver jeg ville have billeder af og nu skulle det altså være – nu skulle det prøves. I den lave sol med den flotte himmel og de lange skygger. Har gået og kigget på dem i flere år, og tænkt at næste gang – der tager jeg altså de billeder. Men så var lyset forkert, vejret for vådt, hunden for ivrig eller jeg for træt. Eller et eller andet andet galt.

Men altså; besteg en bloghurdle i går af de større – så nu vil jeg altså også rydde det her lille projekt af vejen.

Trapper og skygger:

9 comments on “Trapper

    • Jeg ved godt det første stikker lidt ud. Men sådan er det jo når man beslutter sig for et motiv, det skal prøves nogle gange før den sidder, hvor den skal. Det er en proces. Med det første havde jeg vist et lucky punch.. synes dog det er ganske flabet at de ikke har monteret den brandtrappe lidt længere væk fra hjørnet. Eller osse var det bare forkert timing med solen.
      God fornøjelse med trappefoto; det kan være en udfordring.

    • Tarrk 🙂 Og ja det er lige med at få øje på det..

      Var forbi den trappe igen i morges på morgenturen med hunden. Og det skal også testes i mørke. I weekenden, måske. Og uden hund.

    • Det øverste er stort set som det skal være – de to andre er nærmest mellemregninger. Men gik jo ud for at tage dé tre billeder og det ville være lemfældig omgang med sandheden kun at berette om det ene, og det ville sætte mig i et ganske ufortjent lys som god til det der med kameraerne. Jeg laver rigtigt mange fejl, og lærer undervejs 🙂
      Men det øverste er et ret ok billede, kan godt forstå det er faldet i jeres smag.

  1. Pingback: Lidt flere skygger « Overleveren

Har du kommentarer eller spørgsmål:

