Så fik vi lidt vinter

Gik en fin lille skovtur med hunden for at se om jeg kunne finde lidt is at tage billeder af. Det er nemlig også skægt.

Det var ikke fordi der var kommet særligt meget af det, og mest af alt soppede jeg rundt i verdens vådeste sne og mudder (hunden synes det var ganske pragtfuldt). Men fandt da lidt is. Ikke meget af den. Men nok. Og hvis jeg skal være sådan ganske ærlig vil det passe mig helt fint hvis det bliver den is jeg finder i denne vinter. Orker ikke sne og is. Så den sne vi har nu må meget gerne forsvinde og helst inden vi får hvinende hård nattefrost, så det bliver rigtigt uskønt at skulle køre om morgenen.


4 comments on “Så fik vi lidt vinter

  1. Holder 100% med dig Vi klarer os fint uden altfor meget vinter i år. Kan godt li’ dit motiv valg med is og bladene. Vejret vakler lidt her omkring, mellem sol og gråt, vi overvejer lige en tur ud i det blå..

    • Tag en tur ud i det blå – men at I er så heldige at finde flere varmluftsballoner skal I nok ikke regne med.

      Men ud og kig på det, vejret er jo egentlig meget fint nu. Ihvertfald hvor jeg er.

      Det er lidt skægt med den der is der lægger sig ovenpå bladene uden at ødelægge eller ændre noget.

    • Jammen tak 🙂

      Godt vi er flere der ikke skvatter på halen af begejstring når de der overfriske meteorologer på tv2 ævler løs om hvornår sneen kommer.

Har du kommentarer eller spørgsmål:

