Triller en lille tur

I morgen er det magisk torsdag igen. Og om det bliver med eller uden magi ved jeg ikke, men jeg ved at jeg har puttet en masse liter benzin i tanken til et par hundrede km og sikret mig at bilen kan starte og alt det andet, der hører sig til når drillebilen skal med mig på langfart. Egentlig er jeg lidt spændt på det der med bilen, for det bliver jo regnvejr. Og blæsevejr. Og det noget så eftertrykkeligt og den kan ikke rigtigt lide nogle af delene. Men jeg håber den atter klarer turen frem og tilbage. Ellers kører jeg den i havnen. Ahh, det må jeg jo så nok hellere lade være med da den slags plejer at udløse en masse maseri med myndighederne. Men den skal nok holde. I får en udførlig rapport i morgen eller på fredag. Hvis der altså er noget at berette.

Magisk torsdag er i den korte udgave denne gang. En tur omkring psykologen og det er vist lige til at klare. Eller burde være det, men jeg kan godt mærke at humøret har taget et dyk i de sidste par dage, mens jeg mentalt tuner ind på at se de gamle spøgelser i øjnene igen. Kan mærke jeg er hudløs, pirrelig, opfarende og trist. Andre vil sikkert kalde det PMS eller overgangsalder, og ingen af delene er særligt usandsynlige heller.

Er som om drillebilen er mit mindste problem i dag.

Belønningen, forresten, tror nok Inge gir kaffe bagefter. Gør du ikke? 🙂

6 comments on “Triller en lille tur

    • Foreløbig afholder drillebilen sig fra sine sædvanlige humoristiske indslag i min hverdag, hvilket jeg ikke er ganske utilfreds med.

      Om det ligefrem bliver til timer ved jeg ikke, men hyggeligt? Det vil jeg vædde på.

  1. gnnnnn… Her sidder en anden en og keder sig.. Misundelse er en grim ting!
    Hvor er det skønt at du skal forbi derovre eller hvordan det nu hedder.

    GOD torsdag til dig – og Inge

    • ja, eller hvad det nu lige hedder. Derude, deroppe, dernede eller sådan noget i den stil 🙂

      Og så må du holde op med at kede dig – og der kommer jo nok en dag hvor du også kan deltage i den slags næsten-spontane kaffemøder.

Har du kommentarer eller spørgsmål:

