Møgdag

Har haft en møgdag. Så nu vil jeg gemme mig i et hjørne af stuen og tænde for fjernsynet. Det er ikke så tit det sker, men i aften vil jeg begrave mig i alle de tåbeligheder jeg kan komme afsted med at se, kunne være jeg skulle teste lidt tv2, de plejer jo at være gode for lidt tåbelig underholdning. Hele aftenen. Og håbe på at telefonen ikke ringer, at naboen ikke ringer på døren og at verden bare vil lade mig være i fred i et par timer.

Så kan det være jeg finder overskuddet til at gøre morgendagen lidt bedre. Det er ikke altid en fest, det her. Minder mig selv om, at man kan tabe slag, men krigene skal vindes. Og i dag tabte jeg. Big-Time. Nu skal jeg bare prøve at nøjes med at gemme mig i stuen og ikke under skrivebordet. For det bliver man rigtigt meget syg af. Især hvis man bliver der.

Men fik købt de sidste julegaver, altså dem til kæresten. I dag. Alene. Det skulle jeg aldrig have gjort. Øv. Håber f**** hun bliver glad for dem.

 

8 comments on “Møgdag

  1. Det er også en rigtig dårlig ide at gemme sig under skrivebordet – man får så pokkers ondt i ryggen.
    Træk gardinerne for i stedet, sæt dig i sofaen, sluk telefonen og fyld dig med hellig forargelse over Tv2.
    Og så håber jeg i øvrigt, at du har det bedre i morgen 🙂

    • Tak og ja – det med skrivebordet er en rigtig dårlig ide. Øhh ondt i ryggen? Ja det gør man vist også, omend det vist ville være det mindste af problemstillingerne ved dét gemmested.

      Slukkede tlf og pc et par dage og lod ond verden være ond uden mit vidende. Det hjalp og jeg er tilbage på rette spor igen.

      Fyldte mig forresten også med det herligste hjemmebag fra kærestens julegemmer. 🙂

  2. Sender en virtuel plaid at putte i.. Og så den der engel.. den er jo stadig omkring din bil. Jeg ku’ godt bede den om at kigge forbi, for lige at sikre at du ikke sidder under skrivebordet..

    Og psssst – selvfølgelig bliver hun glad for gaverne!

    • Kan altså rigtigt godt lide dine virtuelle gaver. Engel til bilen og en plaid til mig. Gode trøsteting, når verden bliver ond.

      Jeg håber det – og hun har æv-bæv ikke fundet dem endnu. Plejer hun ellers at være god til.

    • Det håber jeg… det var da planen… gu gør hun så. Og hun har i dag rost mig sååå meget over at jeg forsøgte indkøbsturen alene, og kom ud af mørket igen – alene..

  3. Øv da, håber du nøjedes med at putte dig sofaen og lukke alt andet ude, og selvfølgelig bliver hun glad for gaven, ellers er det jo tanken der tæller, og hun er nok klar over hvor svært det har været for dig at begive ud i den stressede julegaveindskøbverden…;D

    • Hun vidste det og var stolt af mit behjertede forsøg. Men tak for gode tanker. Og jeg nøjedes med at gemme mig under et tæppe på sofaen med ryggen til verden.. og forresten også til tv2.

Har du kommentarer eller spørgsmål:

