Mobilvisning af blogs

Kære WordPress,
Jeg ønsker mig de særligt mobil-tilpassede temaer tilbage. Dem, der passer til mobiltelefoner og tablets. Det er noget roderi at læse blogs på mobiltelefonen, når designet er lavet til en noget større skærm.

Be’ om.

4 comments on “Mobilvisning af blogs

  1. Jeg synes ikke WP har svaret dig, Ikke her i hvert fald.. 😉
    Jeg læser ikke ret ofte blogs på min mobil, og på iPad’en er synes jeg ikke det er noget problem.. Jeg kan fint læse indlægget selv om skærmen er lille.

    • Nej det har WP ikke, er det ikke frækt? 🙂

      Jeg bruger min mobil rigtigt meget til at læse blogs mm, så jeg er lidt irriteret over den ændring og håber det er en fejl, der bare skal rettes.

Har du kommentarer eller spørgsmål:

