Uventet møde

Var ude for at tage billeder af skovbunden og de sidste svampe i forfald, så jeg kravlede i vanlig stil rundt på knæene og pludselig er jeg i en close-up med denne lille fyr. Der faktisk ikke var så lille endda. Han burde ligge under et stendige og slumre den, men det fine vejr havde åbenbart lokket den frem.

Han kunne bestemt ikke lide at blive fotograferet og udsendte alle mulige fare- og truesignaler inden han smuttede igen.

2 comments on “Uventet møde

  1. Lige der var jeg nok også smuttet. og formentlig også helt uden at få et eneste billede i kassen.. 🙂 Jeg er ikke så god til dyr af den slags.

    • Indrømmet, jeg blev faktisk lidt overrasket da den krøb omkring hjørnet, men da jeg ikke er en frø, valgte jeg ikke at blive bange for den. Men man skal holde afstand til dem og ikke samle op. De kan spraye med noget værre stinkestads 🙂

Har du kommentarer eller spørgsmål:

