Verden er sandelig i farver – i dag

I dag var det sjovt at have kameraet med i skoven. Rigtigt mange farver og lidt skæve motiver mod en knaldende blå himmel. Dejligt. Og kors, hvor jeg trængte til at gå lidt i min egen lille farveverden og bare slappe af. Lade op til en ny uge. Tænke på andre ting og holde fokus på det i stedet. Og bagefter hjem og spise ristede kastanjer. Herlig søndag.

8 comments on “Verden er sandelig i farver – i dag

  1. Sikke et fantastisk billede “blade” det ville klæde at blive blæst op på et stort format – og brugt som billede på væggen.
    Jeg kan se det har været lige så skønt vejr hos jer som hos os!
    Dejligt med lidt efterårssol!

    • Rødmer og takker. Det var også et sjovt billede at tage. Legende og forsøgende. Jeg har flere billeder jeg SÅ gerne ville blæse op i det format, men det bliver aldrig til noget.
      Og ja vi var velsignet med rigtigt dejligt vejr, omend lidt koldt

  2. Hvor er det dog skønne billeder, jeg savner virkelig “min svenske skov” når jeg ser alle farverne rundt omkring. Ærgerligt at man kun kan være et sted af gangen.. 🙂

    • Rødmer og takker igen. Jeg kan slet ikke få nok af den svenske skov om efteråret, men må jo nøjes med den i weekenderne. De fleste af weekenderne, heldigvis.

  3. Uh, så skønne billeder af de lige så skønne efterårsfarver.
    Jeg kan nok bedst lide det næstsidste – elsker kontrasten mellem det døde og det næsten-levend – det er s….godt indfanget 🙂

    • Jamen tak for ros (rødmer som traditionen byder)…. kan altså bare ikke lade være med at lave de her fotoindlæg, selvom det er lidt skævt ift bloggens øvrige tema. Men det er jo osse mig. Med et kamera 🙂

  4. Bliver lige nødt til at sige:
    Du er jo HELDIGVIS også andet end den bagage du kæmper med – det er jo ikke din skyld.

    Og det gør mig glad at se at det ikke er medicin og sygdom og skrammel det hele. Du giver også plads til det smukke og gode – og det er så flot!!

    • Når jeg tager billeder, så bruger jeg dem primært til at minde mig selv om at verden er fin og genkalde mig den ro og de følelser jeg havde et bestemt sted hvor jeg fordybede mig i at finde et bestemt motiv, og da jeg ikke kan tegne et træ så det ligner mere end lille pige ca 4 år med farvekridt – så må jeg jo bruge et kamera. At jeg så vælger at vise lidt frem af det, det er jo en anden snak.

      Er rørt over dine betragtninger om mit liv, og jeg tror ikke du rammer helt skævt.

Har du kommentarer eller spørgsmål:

