Skovtur med kamera

Vi tog en tur i skoven. For at finde svampe, hvilket vi nu ikke havde vældigt meget held af. Der var masser af svampe, og visse af dem kunne vist nok osse spises. Men vist nok er ikke godt nok, så vi lod dem stå og nød naturen i stedet. Gik den mest afslappede runde. Og bare nød skovens lyde og det fine vejr. Den fineste måde at anvende en søndag på. Og bagefter hjem og have – ahem – hjemmebagt kage.

Anonym, fiskende Herre. Hvis nogen ved hvem han er og ved at han under ingen omstændigheder ønsker sit billede offentliggjort - så ret henvendelse til mig. Så smækker jeg en Discovery pixeleret firkant henover hans hoved.

Myrebo under træet. Kæmpestort, faktisk.

Svampe der var så venlige at være pæne, når de nu ikke kunne spises.

Nu ved vi hvor Påskeøens befolkning øvede sig.

Flere venlige svampe

Kamera hygge ved et minimalt størrelse vandløb.

6 comments on “Skovtur med kamera

  1. Undskyld men NU dør jeg af grin – her gik man (mig) og troede at du havde lavet kage.. På den svære – medlidenheds måde!

    Og så blev man – stadig mig – snydt for en femmer!
    🙂

    • Læs igen… Det står der faktisk.. At det er sådan det foregår når jeg skal følge en opskrift.. Men at den der super simple opskrift blot kunne bruges til at illustrere det 🙂

      Var ikke meningen at snyde nogen… Jeg beder ydmygst om tilgivelse… Men kan love dig at kærestens bagværk er værd at komme hjem til – i modsætning til mit….

      Forresten.. Indlægget om kage bagningen handlede altså ikke om at få folk til at føle medlidenhed men at få dem til at smile.

    • Det ved jeg da godt! Og det lykkedes tilfulde!! Det med at smile – to gange – både første gang jeg læste og så dagen efter 😉

      Du kan desværre ikke se mit glimt i øjet når jeg skriver medlidenhed.. Men du skriver altså godt!! Uanset om det er lette eller tunge indlæg!

      • Tak, det er jeg glad for at vide .. for det var dét der var meningen. Man kan sagtens sætte sig ned og tudbrøle over det liv der blev mit, det har jeg gjort nok (i absolut overført betydning). Så når der er noget at grine af, så skal det sgu osse gøres. Har en masse grin til gode. Og der er altså visse potentielle morsomheder indbygget i den her sygdom.

        Men tager det som en udtryk for at jeg er taget til kongelig nåde igen, hvilket jeg sætter umådelig pris på 🙂

Har du kommentarer eller spørgsmål:

