Når jeg ikke fatter google

Det her wordpress halløjsa har en fin statistik funktion. Den er ikke så prangende og detaljeret som google analytics, men den kan da anvendes. Og så i dag ser jeg pludselig følgende søgestreng i statistikken “sjov historie om søstre”. Og den side, den har ført til er søskende-fnidder. Jeg tror, at der er en læser, der er blevet rigtigt møg-skuffet. Historien handler ikke om søstre og sjov kan man næppe kalde den.

Indrømmet, jeg fatter simpelthen ikke, hvordan google kan give det resultat på den søgning. Nogen, der har et kvalificeret bud? Statistikken kan dog ikke bruges til at følge den pågældende rundt på min blog, men et godt bud er, at det har været århundredets korteste visit. Beklager, min blog er ikke overvældende leveringsdygtig i sjove historier om søskende, der kan anvendes til festsange og taler. Der må vedkommende finde på noget af anden vej.

Men ellers er google jo god nok og af grunde jeg ikke helt kan gennemskue, er der jo flere der kommer ind her via den. Kan næppe være mit besøgstal, der møver bloggen op af i søgeresultaterne.

6 comments on “Når jeg ikke fatter google

    • Også min, men det der undrer mig især her, at jeg har ikke nævnt ordet søstre, jeg har ingen søstre. Det er faktisk det ord der undrer mig, men den har måske en søgealgoritme der rubricerer alle søskende-ord som ca de samme. Det må den næsten have – altså sådanne søgealgoritmer, og det vil så også forklare andre underlige resultater man får, når man selv søger.

Har du kommentarer eller spørgsmål:

