Ved stranden

Gik en tur langs vandet igår. De havde lovet det skulle være fint vejr, men nej. Heller ikke den kunne vejret leve op til. Sender snart en klage over det vejr. Men det er så beroligende at gå ude på de strandenge. Blæst var der ikke meget af, men duftende af hyben, tang og saltvand er umiskendelige og helt særlige.

Redningskransen

Havde naturligvis et kamera med. Så her er et lynskud af en redningskrans, der har overlevet sommerens brug og endnu ikke er blevet ødelagt af de vilde unge 😉

Tog en masse billeder af kæresten og hunden, men dem kan jeg jo ikke vise frem. Så I må nøjes med et billede af en redningskrans. Det har jo så måske også en vis symbolik i mit liv.

Har gået kilometervis langs den her strand, og det var her kæresten og jeg tog beslutningen i sin tid om at jeg skulle have hjælp til at komme videre. En lun efterårsaften i september hvor vi gik og sparkede til stenene og kiggede ud på en fantastisk solnedgang. Det var et stort løfte jeg måtte afgive, for jeg ville jo aldrig have hjælp til noget.

Det er en god strand. Et godt sted at tænke og evaluere på livsforholdene. Så der var vi igår.

…og havde taget én stor beslutning – nu vil vi have en ny madras 😉

Har du kommentarer eller spørgsmål:

