For sjov

Kører en tur i dag – skulle jo have en ny madras, ikke ? Det måtte da kunne lade sig gøre at fremskaffe en sådan på en søndag, når det nu var den første søndag i måneden. Men fik lige testet bremserne da jeg så det her – godt inde på marken.

Jeg synes, det er god stil. Det var det så ikke at smække bremserne på det sted og jeg tror nok der var nogen, der nåede at blive en smule vrede inden jeg havde skudt færdig på det her og kørte videre.

En smule pinligt berørt og lykkelig for min totalt anonyme stationcar i en model, der findes rigtigt mange af.

Nogen har vist hygget sig

2 comments on “For sjov

  1. Jo det er altså god stil.. fedt at du klodsede bremsen og fik dine skud i kassen.. 🙂 Fik I også købt den madras.. 😀 eller gik det hele op i bremser og billeder..

    • Kunne bare ikke lige nære mig for det lille øjebliksbillede af middelmådig fotografisk kvalitet. Vi fik bestilt en madras, da de ikke lige havde den vi ville ha på lager. Men missionen blev da næsten fuldført.

Har du kommentarer eller spørgsmål:

